To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
RękoDzielni - Forum u Maranty

miejsce spotkań miłośników robótek ręcznych wszelkich
i nie tylko...

Poznajmy się - Powitanie i pozdrowienia z Gniezna

gingerr - Pon 13 Cze, 2011 08:39
Temat postu: Powitanie i pozdrowienia z Gniezna
Witam Szanowne Grono!

Chciałam się przywitać.

Jestem średnio-początkującą dziergaczką. Ostatnio czasem sięgam po szydełko. Swoje próby drutowo-szydełkowe wznowiłam po urodzeniu dziecka - jestem krótkodystansowcem, czyli w granicach moich możliwości są np. getry dla dziecka Smile
Mam nadzieję, że to forum będzie dla mnie inspiracją do dalszego rozwoju w dziedzinie robótek wszelakich.

Pozdrawiam z Gniezna

mimusia-1 - Pon 13 Cze, 2011 09:57

Witam serdecznie sasiadkę hopla cmoknięcie
danuta_50 - Pon 13 Cze, 2011 11:19

gingerr, Witaj cmoknięcie kwiatek dla ciebie Do tych krótkodystansowców zaliczam sie i ja.A tak naprawdę najlepiej w początkowej fazie robótek robić małe rzeczy by szybko widzieć efekt pracy i mobilizować do dalszego działania.
anna.pluta1 - Pon 13 Cze, 2011 18:45

kwiatek dla ciebie
nula - Pon 13 Cze, 2011 19:03

gingerr napisał/a:
Mam nadzieję, że to forum będzie dla mnie inspiracją do dalszego rozwoju w dziedzinie robótek wszelakich.

o tym mogę Cię zapewnić już teraz !!! wesoło mi
Witaj kwiatek dla ciebie

saba52 - Pon 13 Cze, 2011 20:45

Witaj kwiatek dla ciebie
Paddington - Śro 15 Cze, 2011 13:27

bye witaj Miło mi poznać Smile Mam nadzieję, że bywasz w Poznaniu i się z nami spotkasz wesoło mi
gingerr - Pią 17 Cze, 2011 09:22

Dziękuję za powitanie Smile

Paddingtonie, przyznam, że kiepsko z tymi wizytami w Poznaniu Sad... pracuję w domu, czekam właśnie na drugie dziecko i ostatnio leniwa jestem strasznie Wink
Ale chęci są! Może uda się przy jakiejś kolejnej okazji Smile

Paddington - Nie 19 Cze, 2011 12:27