Pomocna dłoń - Szydełkarka? gdzie, jaka?
frotka233 - Pią 13 Sie, 2010 20:58 Temat postu: Szydełkarka? gdzie, jaka? Witam wszystkich potencjalnych "czytaczy" mojego tematu....
Na samym początku chciałabym prosić o wyrozumiałość. Jestem całkowicie zielona w temacie wszelakich maszyn i nawet nie wiem czy nie jest to z mojej strony "poryw z motyką na słońce" ze względu na mój ambiwalentny stosunek do wszelkiego rodzaju maszyn, ale....... dotarłam do momentu, gdzie dzierganie nie tylko sprawia mi przyjemność, ale też chciałabym choć trochę na nim zarobić. "rozpoznałam rynek" i "dłubanie ręcznie to altruizm! Czyli muszę polubić się z maszyną........
Ale jaką?!
Proszę doradźcie coś. Jaka szydełko-twórcza maszyna będzie dobra? Ile na nią trzeba przeznaczyć? Gdzie ją nabyć? Itd sama nie wiem o co mogłabym jeszcze zapytać...
Makarbella - Pią 13 Sie, 2010 23:49
Och, gdybyż w ogóle istniała maszyna szydełkująca...!
frotka233 - Sob 14 Sie, 2010 02:53
Cześć, po pierwsze dzięki za odpowiedź.
A to znaczy że takowa nie istnieje? W wikipedii jest hasło szydełkarka jako maszyna dziewiarska wiec dlatego użyłam tej nazwy.
Jak już powiedziałam, jestem żółtodziobem w temacie. Szukałam trochę w internecie i ilość maszyn dziewiarskich jest po prostu szokująca.. ..! I tu rodzi się problem są duże przemysłowe jak i małe, na domowy użytek. Oczywiście jest do nich krotki opis techniczny ale to nic mi nie mówi!
Chyba popełniłam błąd w swoim poście nie dokładnie mówiąc jakiej porady potrzebuje - generalnie chodzi mi o urządzenie, którego mogę użyć by zrobić wielokolorowe serwetki, poszewki na poduszki, kocyki itd. ale powinny one wyglądać jak zrobione na szydełku - tak ogólnie. Nie oczekuje,że ktoś mi powie - kup maszynę , taki model, w takiej cenie, pod tym adresem - chodzi mi o jakieś generalne wskazówki czego powinnam szukać.
A tak na marginesie - zastanawiałam się czy nie kupić jakiejś książki o dziewiarstwie np jakiś podręcznik do zsz na allegro - czy to dobry pomysł?