To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
RękoDzielni - Forum u Maranty

miejsce spotkań miłośników robótek ręcznych wszelkich
i nie tylko...

Pomocna dłoń - [ maszyna dziewiarska] Brother instrukcja

rigala - Sob 19 Gru, 2009 14:34
Temat postu: [ maszyna dziewiarska] Brother instrukcja
Witam serdecznie
Bardzo proszę o instrukcję po polsku na Brothera z kartami mam KH 840/KR 830,
w innym języku nie daję rady. Nie mam jeszcze stojaka do naprężania włóczki mam pytanie czy mogę pracować na jednej płycie bez tej części. Jestem zielona jak trawka . Pozdrawiam świątecznie
aurelka3@vp.pl

Natalia - Sob 19 Gru, 2009 14:39

witaj
bez naprezacza raczej nic z tego nie bedzie gdzyz musialabys trzymac nitke reka a druga popychac wozek i pilnowac by nitka byla w lini prostej nad iglami i miala odpowiedni naciag

moze zapytaj tego od ktorego kupowalas maszyne czy gdzies sie nie zawieruszyl naprezacz , a swoja droga nierozumie jak moglas kupic niekompletna maszyne , jesli sie na tym nie znasz trzeba bylo kogos poprosic o pomoc

zapytaj na allegro ludzi ktorzy sprzedaja Brothery moze gdzies po warsztacie cos im zostalo

rigala - Sob 19 Gru, 2009 15:08

może być stojak od innej maszyny ?
Natalia - Sob 19 Gru, 2009 15:33

musisz sprawdzic , czy po zamontowaniu bedzie on idelnie rozprowadzal nitke tam gdzie ona byc powinna
rigala - Sob 19 Gru, 2009 19:11

przeczytałam całe forum i mimo wszystko potrzebuję pomocy. Czy mógłby mi ktoś doradzić od jakiej maszyny może być naprężacz i co dokleja się do listwy zamiast gąbki.
Może kupiłam maszynę niekompletną ,ale mam nadzieję że dostarczy mi wiele radości. Cierpliwie czekam.Instrukcja w języku ojczystym byłaby pierwszym kroczkiem.

Jadzia - Pon 28 Gru, 2009 20:11

Hej rigala
Popatrz tutaj

http://knittsings.com/how...-clean-for-new/

mierzka - Pon 08 Mar, 2010 17:32