Pogaduchy - Produkty EKOLOGICZNE ? używacie?
szajka - Śro 01 Paź, 2008 13:26 Temat postu: Produkty EKOLOGICZNE ? używacie? Hej dziewczynki (i kilka rodzynków płci męskiej ),
z reguły wpadam tutaj czysto "służbowo"
ale tym razem postanowilam wdać się w pogaduchy
Temat dotyczy produktów ekologicznych takich jak np:
** Pieluszki wielorazowego uzytku dla dzieci (do prania, cos jak stara tetra ale bardziej nowoczesne)
dla przykladu www.pieluszkarnia.pl
** Orzechy piorące - łupiny które służą do prania, a w wywarze do czyszczenia wszelakiego a nawet jako szampon i środki anty-robaczkowe w ogrodnictwie i pielegnacji roślin
pryklad. http://www.natura24.pl/go..._id=216&lang=pl
** "chemia" domowego użytku (czyszczenie, pranie, sprzątanie itp itd) jak eko-odplamiacze, płuny do prania
Nie mówie o torbach EKO bo tego teraz mnóstwo
Ale wlasnie o takich nie-chemicznych środkach codziennego użytku
Używacie ????
Jeśli tak, poznam bardzo chetnie wasze opinie na ten temat
Od wczoraj studiuję strony z takimi produktami, opinie itp. I powiem wam ze przekonuje mnie to wszystko.
Wlasnie zamówiłam porcję 0.5kg orzechów i mam nadzieje ze szybciutko przyjdą
Znajoma z innego forum zamowila zestaw pieluszek. Naprawde mają dużo plusów i wcale nie jest to juz tak uciążliwe jak kiedyś. DO tego jak przeczytalam broszure o tym jakie substancje znajdują się w pieluszkach (i podpaskach tamponach) to normalnie można się przestraszyć. Artykuł dla chętnych do przeczytania tutaj http://www.zb.eco.pl/bzb/32/index.htm
Trusia - Czw 02 Paź, 2008 11:23
Mam podejście proeko, te orzechy mam ochotę wypróbować
A to znasz? Tak lekko na marginesie: http://www.mooncup.co.uk/
szajka - Czw 02 Paź, 2008 11:32
Alllleluja !! Wkońcu ktoś odpowiedział, jak miło