Frywolitki
Szkółka frywolitkowa video
Przybory, nici - szkółka frywolitkowa
Słownik - druty
Szydełko - wspomnienia
Druty - wspomnienia
Linki
Maranciaki- zdolni i twórczy czyli Forum u Maranty
Witam serdecznie wszystkich odwiedzających to forum.
Spotykają się tutaj głównie miłośnicy rękodzieła, zarówno osoby
zaawansowane w różnych rękodzielniczych technikach jak i całkiem
początkujące, pragnące nauczyć się czegoś nowego.
Atmosfera jest bardzo przyjazna. Użytkownicy forum nie tylko wymieniają
się doświadczeniami robótkowymi, ale także gawędzą o swoich zwierzakach,
roślinach, zainteresowaniach itp.
Zanim powstało forum istniała wyłącznie moja
stronka, która istnieje do
dzisiaj i do przejrzenia której serdecznie zapraszam -
jeśli lubisz robótki ręczne, dziewiarstwo- zajrzyj do części
"Coś dla ciała",
jeśli interesujesz się religią- kliknij w "Coś dla ducha".
Znajdziesz tu prezentacje, rozmyślania i troszkę rozrywki.
Na stronie "Miękkie i puchate" przedstawiam moje zwierzaki. Gdy się dobrze rozejrzysz znajdziesz też co nieco o
roślinkach doniczkowych- szczególnie o marancie oczywiście :)
Dla tych, którzy chcą na bieżąco śledzić moje robótkowe poczynania
powstał blog. Mam nadzieję, że razem spędzimy miło czas... Zapraszam serdecznie.
***
Mamy rok 2015, nasze forum istnieje już 10
lat. Z tej okazji postanowiłam troszkę powspominać i zaprosić do wymiany
wspomnieniami.
Parę słów od siebie można napisać w tym temacie -
KLIK
Moich wspomnień można posłuchać -
AKTUALNOŚCI: Jubileuszowy zlot Maranciaków
Sponsorzy
zlotu:
~ 2005 - 2015 ~
1 czerwca tego roku nasze forum będzie obchodziło dziesiątą rocznicę
istnienia.
W związku z tym serdecznie zapraszamy użytkowników forum na jubileuszowe
spotkanie w Gdyni.
Serdecznie dziękuję wszystkim
uczestnikom Zlotu Jubileuszowego,
dziękuję Moderatorkom, które bardzo
natrudziły się przy organizowaniu tego wydarzenia,
dziękuję wszystkim Sponsorom
za ich hojność - Wasze prezenty sprawiły sporo radości uczestnikom
spotkania.
Zapraszam do przejrzenia ALBUMU
nr1 oraz
ALBUMU nr 2
ze zdjęciami ze Zlotu
i jeszcze słowo do naszych
SPONSORÓW
- zajrzyj
TUTAJ
Sponsorzy
zlotu:
Zapraszamy do zabawy- wymianka
Co kwartał robótka nie byle jaka dla
bliskiego mi Maranciaka!
(hasło Zygfryda Smarzyka)
Sprawmy sobie wzajemnie troszkę radości obdarowując się
własnoręcznie wykonanymi prezentami - niespodziankami.
miejsce 4. - elka j. - kupon o wartości 50 zł do realizacji w
biferno.pl miejsce 5. - Dziunia - kupon o wartości 50 zł do
realizacji w biferno.pl miejsce 6. - Lacrima - kupon o wartości 50 zł do
realizacji w biferno.pl
dodatkowo-
Każda uczestniczka
konkursu (poza tymi wygranymi i wyróżnionymi) otrzymuje
kupon rabatowy 15% na zakupy w biferno.pl
Gratuluję wszystkim laureatkom konkursu i dziękuję
za udział.
Dziękuję Właścicielce sklepu Biferno- Pani Basi za ufundowanie
wspaniałych nagród.
Zapraszam do
obejrzenia
albumu z pracami konkursowymi.
Pasmanteria Andrzej ufundowała nagrody
Składam serdeczne podziękowania dla Właścicielki
Pasmanterii
Andrzej, która ufundowała bony o wartości 50zł dla trzech
najbardziej pomocnych osób z naszego forum.
Nagrody otrzymują:
irenka10
sylwia17
Ada
Po raz kolejny
Pasmanteria Andrzej ufundowała nagrody.
- Dojazd do klienta
- Konfiguracja serwerów
- Konfiguracja stacji roboczych
- Instalacja i reinstalacja systemów
- Instalacja oprogramowania
- Instalacja sterowników
- Rozbudowa
- Modernizacja
- Uaktualnianie oraz naprawa BIOS-u
- Naprawa
- Konfiguracja połączenia internetowego
- Rozwiązywanie problemów
- Pomoc przy awariach komputera
- Instalacja urządzeń peryferyjnych
- Budowanie i projektowanie sieci
- Kursy komputerowe
- Hosting stron WWW
- Rejestracja domen
- Budowa stron i portali Internetowych
- I inne
Kontakt: tel.508-742-118
Reaktywacja forum!
Autor: katasza @ Nie 16 Lut, 2020 10:42
Otwieram nowy wątek by sprowadzić ile nas jest w lutym 2020.
Zaglądam tu coraz częściej, marzy mi się by forum ożyło to od nas zależy!!!!
Przepraszam za tak długie milczenie odnośnie losów forum. Proszę wybaczcie, że tak zostawiłam Was bez żadnych dalszych informacji po przeniesieniu forum
W grudniu bardzo się pochorowałam i skutki trwają do teraz, ledwie już załatwiałam ostatnie formalności z serwerem i jak to załatwiłam to znikłam. Nadal jest mi bardzo trudno funkcjonować i jeszcze trudniej jest mi się z tym pogodzić. Troszkę niedawno dałam znać na fb co się ze mną dzieje, a tutaj - kilka razy zabierałam się, żeby choć parę słów napisać i tylko gapiłam się na puste miejsce do wpisania posta...
Mniejsza z tym. Wiem, że mi wybaczycie.
Odnośnie forum - ruch jest tak malutki, że daje radę bez problemów działać z tego nowego ogólnego serwera. Tylko raz przez dwa dni były problemy, ale panowie z serwerowni pomogli.
Z powodów zaostrzenia różnych praw i innych takich w internetowej przestrzeni, aby dmuchać na zimne - ograniczyłam jedynie dostęp dla niezalogowanych użytkowników.
Póki forum działa, póki serwer nie sprawia problemów, póki nikt nam tutaj nie miesza z cenzurą, to niech działa i oby działało jak najdłużej.
Przyznam, że smutno mi, że tęsknie za dawnymi latami, za początkami naszego forum, za dawnym ruchem, za czasami bez fejsbuków itp. Za sobą młodszą i pełną zapału.
Zmiany w całym internecie widać. Najpierw Picasa, teraz Google plus i nie wiadomo co z fotkami w zdjęciach Google.
Teraz dostałam info, że blox kończy działalność i wszystkie blogi usuwa. Choć i tam ostatnio od dawna milczałam, to jednak żal lat pisania i przeniosłam bloga (wpisy i zdjęcia) na inną platformę blogową.
Wszystko się zmienia i to jest normalne, marudzę bo mam zwyczajnie doła, bo wszystko mi się sypie.
No... i teraz widzicie dlaczego tak długo milczałam. Czytając co tu nasmarowałam, stwierdzam, że chyba jeszcze powinnam posiedzieć cicho
W każdym razie jeden pozytyw - forum działa i oby działało jak najdłuzej.
Facebook to nie to samo, często pozaglądam tu i tam i wychodzę z niego wkurzona, rozdrażniona. Tutaj atmosfera jest całkiem inna i bardzo rzadko bywały niemiłe sytuacje.
Dziękuję, że nadal jesteście i wybaczcie, że adminka tak bardzo zawodzi
Jak mówię, to był test tej maszyki losującej, chciałam sprawdzić jak to działa i czy w przyszłości do czegoś się przyda. Działa poprawnie i myślę, że może się przydać
Odnośnie moderatorów odpowiedzialnych za przyznawanie medali, to faktycznie pomocnicy mile widziani.
Zgłosiło się 9 osób chętnych -
kot
Elżbieta P.
gosias
we_st
inez124
la_femme
bieta
siebusania
Reyline
Oczywiście każdy z Was może zostać moderatorem, chętnie powiem co i jak, wręczanie medali jest proste i... przyjemne
Proszę napiszcie mi tylko na PW, która z kategorii wymienionych w tych medalach Was interesuje, można soibie wybrać kilka kategorii, a od razu ustawię chętnych na modów i będę wdzięczna za pomoc
Jeśli macie jakieś sugestie odnośnie zmiany kategorii, czy dodania nowych kategorii, to też dajcie znać.
Jedna kategoria może miec oczywiście kilku moderatorów, to zalezy od Was.
A Inez oczywiście gratuluję, bo choć "wygranymi" mogi być wszyscy, bo to było testowe losowanie to jednak maszynka właśnie Inez124 wylosowała
Myślę, że takie losowanka będzie mozna w przyszłości przeprowadzać, może też jakiś konkurs pod tę opcję uda się opracować, bo warto wykorzystać jak już jest
Aha, skrypcik mnie poinformował po losowaniu, że wysałał automatyczną wiadomość do Inez.
Daj znać, czy coś otrzymałaś,, bo to też ważna informacja czy to w ogóle działa.
===============================================
Prosta instrukcja dla moderatorów medali.
Stworzyłam kilka kategorii (oczywiście można dodać z czasem i inne):
- Staż na forum
- Ilość postów
- Punkty pomógł
- Pracowity Moderator
- Organizacja Zlotu Jubileuszowego
- Uprzejmość
- Dzielenie się umiejętnościami
- Mistrz robótek
- Umiejętność rozgryzania wzorów
- Piękna polszczyzna
- Cierpliwy nauczyciel
- Rzucanie palenia
Każdy moderator konkretnego medalu ma dostęp do Medal Panelu (w tabeli z medalami ostatnia kolumna zatytułowana Moderator medalu).
W tym panelu jest pole, w które należy wpisać nick osoby, której przyznajemy medal.
Wystarczy kliknąć w wyślij i to wszystko.
Można dopisać króciutkie wyjaśnienie za co przyznano medal.
Można też medal odebrać konkretnej osobie.
Jak widać, przyznawanie medali jest bardzo łatwe.
Zachęcam więc każdego, kto chce być medalowym moderatorem, aby napisał do mnie PW i podał, która kategoria czy kategorie go interesują
Szukam osoób chętnych do moderowania niektórych działów na forum.
Np. haft krzyżykowy i inne działy, które są bezpańskie.
Dzisiaj tych bezpańskich działów przybyło, ponieważ usunęłam kilku moderatorów, którzy albo od długiego czasu nie pokazywali się na forum, albo od dawna nie byli aktywni.
Kto może zostać moderatorem?
Osoba, która jest z nami minimum rok i jest dość często na forum i jest dość aktywna.
Osoba, która zna się na tym o czym traktuje dział, którym chciałaby się zaopiekować.
Osoba stanowcza, ale grzeczna
W tej chwili mam na oku jedną użytkowniczkę, która idelanie nadawałby się do moderacji hardangera, mam nadzieję, że się zgodzi
Czekam na propozycje. Zarówno od samych zainteresowanych jak i o proponowanie osób, które wg Was powinny zająć się którymś z bezpańskich działów na forum
Piszę szybciutko, bo nie wiem jak długo jeszcze forum z tego adresu się uruchamiać będzie.
W sumie nie wiem dlaczego ruszyło jeszcze na starym.
Dla tych, którzy nie wiedzą- starałam się informować na blogu i jakby co na bloga zapraszam po informacje- wczoraj nasze forum zniknęło a ja dostałam wiadomość z Livenet o takiej treści:
Informujemy, że wszelkie maile wysłane na inne adresy niż powyższe nie
trafią do nas. W związku z czym nie będziemy mogli na nie odpowiedzieć.
Równocześnie zaznaczamy, że wszelkie maile pochodzące z innych adresów
niż powyższe nie pochodzą od Livenet Sp. z o.o.
W związku ze zmianą udziałowca nie możemy w dalszym ciągu korzystać
domeny livenet.pl. Oznacza to, że nie jest możliwe dalsze korzystanie z
subdomen w domenie livenet.pl. Trwają prace mające na celu przeniesienie
wszystkich kont hostingowych na domenę slaskdataceneter.pl. Domena ta
jest własnością spółki Livenet Sp. z o.o.
W momencie dokonania zmiany na Państwa koncie otrzymają państwo
informację o nowej domenie domyślnej, adresie IP, oraz hoscie ftp.
Login i hasło pozostają bez zmian. Jak również wszelkie Państwa dane na
serwerach są bezpieczne i pozostaną bez zmian.
Nowy adres nie podoba mi się absolutnie- poprosiłam o domenę maranciaki.pl (maranta.pl była zajęta) i otrzymamy ją za darmo na rok.
Gdy tylko forum ruszy z nowego adresu wszelkie linki prowadzące pod dotychczasowy adres- na Waszych blogach, na innych forach, na grupach dyskusyjnych, w wyszukiwarce Google- będa prowadziły donikąd.
Proszę więc- gdy podam już dokładny adres- uaktualnijcie linki.
Nasze forum jest wysoko w Google pagerank 4, teraz będzie to całkiem nowy nieznany adres...
Ponieważ nie wiem czemu i na jak długo forum się uruchomiło- proszę przekazujcie jedni drugim, że adres będzie zmieniony- informacje bede podawała na blogu - http://maranta.blox.pl
Jak widzicie troszkę ostatnio pozmieniałam wygląd naszego forum.
Główne zmiany są na pierwszej stronie forum.
Przede wszystkim zmieniłam nagłówek na troszkę mniejszy, pozbyłam się awatarów z nagłówka, utworzyłam dodatkową boczną kolumnę po lewej stronie forum i na górze tej kolumny, każdy zalogowany zobaczy swojego awatara.
Klikając w niego każdy może przejść do edycji swojego profilu a klikając w swój nick pod awatarem przechodzimy do głównej strony własnego profilu.
Również do tej kolumny przeniosłam podstawowe informacje o forum, ilości użytkowników, listę zalogowanych, info o urodzinach itp.
Niestety w ten sposób zmniejszyła się a właściwie zwęziła główna tabela forum, jednak już na pozostałych stronach forum ma normalną szerokość.
Przy okazji tych zmian, chcę przypomnieć, że mamy na forum coś takiego jak e-karteczki.
Do tej pory bardzo przeze mnie zaniedbywane.
W tej chwili postanowiłam wykorzystać okres przedświąteczny i porobić trochę kartek o tematyce świąt.
Nie chciałam daleko szukać, od czego zdolni użytkownicy forum- wykorzystałam losowo wybrane fotki aniołów z naszego forum.
Zobaczcie TUTAJ - i klik w kategorię Boże Narodzenie
W tym miejscu prośba- prace i fotki nie są moją własnością, zdjęcia trochę poprzerabiałam, żeby można było je uznać za kartki świąteczne- jednak jeśli ktoś nie zgadza się na umieszczenie fotki jego pracy wśród kartek, to proszę głośno krzyczeć a od razu usunę.
Jeśli pomysł się spodoba, to będzie można tak samo utworzyć kategorię z naszymi kartkami z okazji Wielkanocy itd itp...
W ten sposób rozpropagujemy jeszcze bardziej i rękodzieło i nasze forum
Każda kartka jest podpisana nickiem autora pracy, którą przedstawia.
Kolejna sprawa- przypominam, ze na forum jest coś takiego jak kalendarz- również kompletnie nie wykorzystany.
Spróbowałam testowo wrzucić tam wpis o wigilii, żeby sprawdzić czy toto w ogóle jeszcze działa, bo takie biedactwo zapomniane
Otóż- działa i czeka na więcej wpisów.
Każdy może tam dodać wpis- każdy zalogowany.
Ot, choćby o terminie spotkań w różnych miastach, albo o terminach naszych wymianek, zaznaczyć czyjeś/swoje urodziny itd.
Zapraszam, skoro jest możliwość, czemu nie korzystać.
Kolejna sprawa- Artykuły.
W tej chwili również leżą odłogiem, to co tam jest, to takie testowe wpisy, ale można by artykuły wykorzystać np. do zamieszczania różnych naszych forumowych przepisów/instrukcji na wykonanie czegoś- np. bolerko wg Desik czy kaszkiet wg Mao itd.
Byłoby łatwiej znaleźć niż w czeluściach forum. Wiadomo- przepis na coś, jakiś kurs- w artykułach.
Niekoniecznie tak akurat, to tylko taka moja sugestia
Jak będą jakieś propozycję to utworzę tam odpowiednią/odpowiednie kategorie.
Oczywiście jak po każdych zmianach coś może na forum szwankować- czekam na wszelkie uwagi i informacje jeśli zauważycie błędy.
Podczas gdy forum nie działało, w naszej dyskusji na blogu pojawiła się ciekawa propozycja.
Oto wypowiedź Skrzacika-
"Przy pomocy prawnika zarejestrujmy stowarzyszenie, Marnata zostanie jego honorowym czlonkiem i bedzie dla nas najwazniejsza osoba a czesc roboty wezmie na siebie zarzad, czy jak sie to tam nazywa. Nie podpadniemy fiskusowi, wszystko bedzie legalne wiec latwiej bedzie walczyc o swoje. Nie znam sie na administrowaniu czymkolwiek ani na prawie, we wszystkim innym chetnie pomoge. "
"Wszystko co dotychczas zaproponowalas ma rece i nogi lecz wydaje mi sie dzialanaiami doraznymi. Stad pomysl utworzenia stowarzyszenia, ktore przejmie na siebie ciezar organizycyjno prawny i da nam stabilnosc a tym samym pewnosc, ze juz nic nam nie zagrozi. W takim stowarzyszeniu trzeba tez miec kogos kto sie zna na ksiegowosci. Nie wierze aby wsrod nas nie bylo takiej osoby."
Do tego pomysłu przyłączyła się również woalka. Ma już pewne doświadczenia ze stowarzyszeniami i przygotowała dla nas taką wstępną przykładową wersję statutu - dziekuję .
Wszystkie nazwy w nim zawarte są tylko przykładowe.
Pomysł poddaję pod dyskusję.
Spodobał mi się, bo daje o wiele wiecej możliwości naszemu forum.
Proszę również, żeby zgłaszały sie osoby chętne do takiej działalności.
Ja chcę pozostać z boku, ewentualnie- tak jak napisała skrzacik- honorowo w stowarzyszeniu, ot tak na zasadach maskotki
Wszelkie składki/zrzutki na forum byłyby już legalne- stanowczo jestem przeciwna stałym przymusowym opłatom.
Przy forum mógłby powstać sklep.
Można by łatwiej pozyskiwać sponsorów, reklamodawców.
Organizować konkursy, spotkania.
Mile widziana byłaby jakaś działalność charytatywna.
Przede wszystkim- rozpraopagowanie rękodzieła.
Jak widzę ten komunikat zamiast forum to mnie normalnie
"Serwer zablokowany!
Przyczyną jest brak płatności lub złamanie regulaminu"
Forum spowodowało przeciążenie serwera, cały serwer padł. Długo trwało zanim udało się usunąć problem.
Mam nadzieję, że te problemy nie będą się powtarzały.
Przykre tylko, że zakładają blokadę bez słowa wyjaśnienia
Hosting mamy opłacony na kolejne pół roku. Uzbieraliśmy już kwotę na cały rok, ale widząc częste problemy z działaniem forum, zapłaciłam na pół roku i jeśli nic się nie poprawi, to przeniosę forum gdzieś indziej.
Dziękuję wszystkim, którzy pisali dziś do mnie maile i wiadomości na gg, dziękuję za troskę i chęć pomocy
Jeśli ktoś próbował wczoraj i dziś rano wejść na forum, to zobaczył znowu nieszczęsne info o przekroczonym limicie transferu. Zaskoczyło mnie to kompletnie, w końcu to dopiero 10. dzień miesiąca
Okazało się, że admini ustawili nam znowu 10GB (cały czas dzięki życzliwości jednego administratora mieliśmy ostatnio 35GB limitu).
Te 10GB starcza na niecałe 10 dni, przy większym ruchu wystarczy tylko na tydzień
W tej chwili mam hosting opłacony do końca roku, dziś poprosiłam o obcięcie wpłaty za grudzień i wykorzystanie jej w tym miesiącu i dlatego forum zostało odblokowane.
Administrator powiększył nam w tym miesiącu limit o grudniowe 10GB, myślę, ze przez kolejne kilka dni forum podziała. Koło 20. września znowu bedzie zablokowane do końca miesiąca
Rozmawiałam z administratorem i doszliśmy do wniosku, ze wymarzona opcja hostingowa dla nas w tej sytuacji to Prioritaire , tym bardziej, ze opcja ta mająca w tej chwili 30GB limitu transferu za ok. 2 tygodnie zostanie powiększona do aż 80GB, czyli żyć i nie umierać.
Skończyły by się definitywnie nasze problemy z limitem.
Jedno ale, dla mnie nie do przeskoczenia, opcja ta kosztuje 330zł na rok.
W tej chwili czekają mnie wydatki na leczenie, operacja itp., do tego mam u mamy jeszcze dług częściowy za ten nieszczęsny monitor, który mi wysiadł i musiałam nowy kupić.
Jednym słowem leżem i kwiczem.
Reklamy nas zawiodły na całej linii.
Jedyne rozwiązanie, które teraz widzę to albo dobrowolna zrzutka na opłatę hostingu albo forum działające przez 7-10 dni w miesiącu co ostatecznie równa się powolnej śmierci naszego forum.
Już nie wiem co robić i co myśleć, prawdę mówiąc nawet obecnie nie mam sił myśleć
Jest nas ok. 1350 użytkowników z tego aktywnych- 300-350 osób (takich, które napisały powyżej 4 postów, lecz są wśród nich też tacy, co byli aktywni na początku, teraz już się rzadko pojawiają lub wcale).
Nawet gdyby "tylko" 100 osób po 3zł wpłaciło, to już byłaby sprawa rozwiązana, jednak ciągle mam opory przed takim rozwiązaniem
Poradźcie, proszę, co robić. Sprawa dość pilna, bo za ok. 10 dni znowu forum będzie zablokowane do końca miesiąca
Szkoda byłoby stracić to co mamy, ja też bardzo lubię to miejsce
Ponieważ wiem, że nie każdy do niego zagląda więc wstawiam go w tym miejscu.
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Administrator - najważniejsza osoba na forum :) Założyciel forum. Ma
zdanie decydujące. Moderatorzy - zajmują się swoimi działami. Mogą zamykać, edytować,
kasować, banować itp... Lepiej z nimi żyć w zgodzie ;) Użytkownicy zarejestrowani - osoby, które się zarejestrowały na
forum. Mogą pisać i zakładać nowe tematy, mogą dodawać załączniki do
postów, brać udział w ankietach. Mają wpływ na atmosferę na forum...
itp. Użytkownicy niezarejestrowani- nie mogą edytować i usuwać
postów, nie mogą tworzyć i głosować w ankietach, w niektórych
tematach nie mogą dołączać do postów załączników, przeglądając
tematy nie widzą załączników, niektóre działy są całkowicie
niedostępne dla osób niezarejestrowanych.
2. PRAWA I OBOWIĄZKI
- nie obrażamy się wzajemnie, - nie stosujemy wyzwisk i
wulgaryzmów, - nie spamujemy, możemy oczywiście podawać linki do
własnych stron (o ile nie zawierają treści niezgodnych z prawem),
możemy również podawać linki do innych ciekawych i wartościowych
stron w Internecie, - nie zamieszczamy materiałów niezgodnych z polskim prawem czyli warezy, pornografia, itp., - nie zamieszczamy zdjęć i materiałów chronionych prawami autorskimi
bez zgody autora, - nie zamieszczamy zdjęć obraźliwych, obrzydliwych, wulgarnych,
porno, to samo dotyczy awatarów i sygnaturek, - nie zamieszczamy materiałów ośmieszających kogokolwiek a
szczególnie osoby publicznie znane, - staramy się pisać
na temat i zrozumiale ;)
3. NAGRODY I KARY
- za
napisanie pewnej ilości postów użytkownik zostaje przyznana wyższa
ranga - za pomoc innym użytkownikom przyznawane są dodatkowe
punkty
Wobec osób łamiących regulaminu mogą zostać podjęte następujące
działania:
- ograniczenie dostępu do części działów - ostrzeżenie
- ban tymczasowy - dożywotni ban - kasacja konta
Rodzaj kary zależy od Administratora i Moderatorów
4. UWAGI DODATKOWE
Każdy jest zobowiązany pisać swoje posty w przeznaczonych do tego
działach. Nie kłócimy się, nie ubliżamy sobie i nie
krzyczymy na forum. Nie ma nic bardziej denerwującego i żenującego
niż oglądanie grona publicznie wyżywających się osób. Takie osoby
będą od razu wypraszane z forum. Pamiętajmy, że na forum bywają też osoby niepełnoletnie, nie
zamieszczajmy więc materiałów "tylko dla dorosłych". Transfer danych do/z serwera LiveNet jest limitowany, starajmy się
więc umieszczać załączniki (zdjęcia) na przeznaczonych do tego celu
serwerach zewnętrznych. Jak to zrobić zobacz
TUTAJ.
Dane te nie są przekazywane ani sprzedawane nikomu.
- Pliki z logami
Tak jak większość innych witryn internetowych zbieramy i
wykorzystujemy dane zawarte w plikach logów. Informacje z plików
logów zawierają Twój numer IP, nazwę sieciową komputera (host),
Twojego dostawcę Internetu (na przykład TP SA, czy Dialog),
przeglądarkę, z której korzystasz (na przykład Internet Explorer
lub Mozilla Firefox), czas jaki spędzasz na stronie oraz które
strony otwierasz, korzystając z naszego serwisu.
- Pliki cookie i sygnalizatory WWW
Używamy plików cookie (ciasteczek) do przechowywania informacji
takich, jak Twoje osobiste ustawienia kiedy odwiedzasz nasz
serwis. Służy to możliwości zalogowania się na naszym forum.
Ponadto wyświetlamy pochodzące z zewnętrznych serwisów reklamy-
Google AdSense.
W celu dopasowania tematyki wyświetlanych reklam do Twoich
zainteresowań firma Google korzysta z plików cookie.
Nigdy nie są zbierane dane naruszające prywatność, w rodzaju
imienia i nazwiska, numeru telefonu czy adresu.
Możesz wyłączyć dopasowywanie reklam do Twoich zainteresowań
klikając
tutaj — w tym samym miejscu dowiesz się więcej na ten temat.
Możesz Również zdezaktywować lub całkowicie wyłączyć pliki
cookies na naszych stronach lub stronach naszych reklamodawców w
opcjach swojej przeglądarki internetowej lub wybierając
odpowiednią opcję w programach typu firewall (np. Norton
Internet Security). Wyłączenie plików cookie może jednak
spowodować niemożliwość pełnego wykorzystania opcji naszego
serwisu. Nie będzie można między innymi zalogować się do for
oraz tworzenia i logowania do własnych kont.
***
Zespół redakcyjny forum nie ponosi odpowiedzialności za treści
zamieszczone na forum. Administrator zastrzega sobie prawo do zmieniania regulaminu bez uprzedniego
informowania użytkowników.
Z powodu problemów z limitem transferu danych jestem zmuszona wprowadzić pewne ograniczenia dotyczące wstawianych załączników w naszych postach.
Przede wszystkim proszę użytkowników aby starali się wstawiać grafiki jako linki z zewnętrznych serwerów. Nie jest to trudne a forum nic nie straci na atrakcyjności, bo zdjęcia na nim będą, jednak nie będzie to już miało wpływu na transfer z Livenet i o to właśnie chodzi.
Szczegółowa instrukcja jak zamieścić na naszym forum takie zdjęcie z zewnątrz znajduje się TUTAJ
Istnieje jeszcze nadal możliwość wstawiania załączników bezpośrednio na forum, jednak ograniczyłam wielkość takiego pliku do- 100kb. Z czasem być może całkowicie zrezygnujemy z możliwości załączania plików do postów.
Część fotek, które są zamieszczone aktualnie na forum byłam zmuszona "zmniejszyć".
Jeśli zdjęcie- szczególnie jakiś schemat stracił w wyniku tego na czytelności to zawsze jest możliwość poproszenia autora postu o przesłanie schematu drogą mailową.
Przepraszam za wszelkie utrudnienia, mnie one również się nie podobają, ale mówi się trudno
Postanowiłam założyć to forum, nie wiem czy pomysł jest dobry... to się wkrótce okaże
Otrzymuję sporo maili z pytaniami dotyczącymi treści mojej strony. Najwięcej pytań związanych jest z robótkami szydełkowymi i na druty.
Następne w kolejce są roślinki. Nie jestem ich znawcą, ale jestem zapalonym miłośnikiem... i mam sporo roślin w domu- co widać na fotkach umieszczonych na mojej stronce.
Dalej koty, ech... to jest temat, na który można by rozmawiać godzinami, czyli jak najbardziej nadający się na forum
Również dział "Coś dla ducha" ma swoich zwolenników i stałych bywalców, może i oni znajdą swoje miejsce na tym forum... zapraszam serdecznie.
Zapraszam wszystkich, czujcie się tutaj miło. Wiem, że podobnych forów jest sporo, czy Forum u Maranty będzie chcętnie odwiedzane... czas pokaże
Jestem otwarta na wszelkie sugestie, rady, krytykę. To forum to jest mój chrzest bojowy, na początku na pewno bedę miała trochę problemów z administrowaniem, ale z czasem- myślę, że będzie coraz lepiej.
Na Forum jest 121 użytkowników :: 0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 121 Gości Zarejestrowani Użytkownicy: Brak Najwięcej użytkowników 1052 było obecnych Wto 19 Lip, 2016 21:58
Kto jest na czacie
Na czacie jest 0 użytkowników [
Zaloguj się by wejść na czat ]
Ponieważ na forum pojawia się coraz więcej
materiałów, zdjęć, itp.,
proszę każdego, kto będzie miał jakiekolwiek zastrzeżenia odnośnie
naruszenia praw autorskich o kontakt ze
mną.
Postaram się jak najszybciej materiały tego typu usunąć lub jeśli to
będzie możliwe uzyskać zgodę na ich publikację.
Jednocześnie informuję, że administrator forum nie
odpowiada za treść wypowiedzi innych użytkowników,
a tym samym nie może być pociągany do odpowiedzialności za owe wypowiedzi.
maranta
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 114